poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Jan Englert

 






Jan Aleksander Englert (ur. 11 maja 1943 w Warszawie) – polski aktor teatralny i filmowy, reżyser, profesor Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie.
Wysłałem:  List, kopertę zwrotną, dwa zdjęcia, 27.07.2013
Otrzymałem: Dwa podpisane zdjęcia, 12.08.2013

Jest to autograf, z którego naprawdę bardzo się cieszę, w końcu od znakomitego aktora. Prośbę wysłałem na adres Teatru Narodowego w Warszawie i jak widać długo na odpowiedź nie czekałem.

4 komentarze:

  1. Gratulację !!! :)
    Wspaniały autograf

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję autografów mojego ulubionego, polskiego aktora :)

    dodaję i zapraszam do mnie :) autografy-joanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety nie dostałam odpowiedzi od Pan Jana, ale list wysyłałam kilka lat temu cóż napiszę jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń