poniedziałek, 3 września 2012

Bronisław Komorowski






















Bronisław Maria Komorowski (ur. 4 czerwca 1952 w Obornikach Śląskich) – polski historyk, polityk, od 6 sierpnia 2010 prezydent Rzeczypospolitej Polskiej.

W okresie PRL działacz opozycji demokratycznej. Poseł na Sejm I, II, III, IV, V i VI kadencji. Minister obrony narodowej w rządzie Jerzego Buzka, na początku lat 90. wiceminister w tym resorcie. Wicemarszałek Sejmu V kadencji z ramienia Platformy Obywatelskiej, od 2007 do 2010Marszałek Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej VI kadencji. Od 10 kwietnia 2010 do 8 lipca 2010 wykonywał tymczasowo obowiązki Prezydenta RP.

Wysłałem: formularz, 27.08.12
Otrzymałem: zdjęcie z podpisem, 03.09.12

Wystarczy wypełnić formularz na tej stronie: http://www.prezydent.pl/kontakt/

2 komentarze:

  1. Gratuluję :) Super sukces! U mnie dziś też nowości, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć.Dziękuje za dodanie mnie,ja również Cię dodałam :)

    OdpowiedzUsuń